søndag den 21. februar 2010

Min første Give-Away.


Min første Give-Away
I anledning af en solskins-søndag (hvor jeg er mere frisk end vanligt, grundet tre timers sammenhængende søvn af gangen!!) udlover jeg min første give-away. For nu vil jeg også være med :-)
Et vinterinspireret vindspil. Lavet af perler, små "vind-klokker", og en snekrystal i midten.

Jeg trækker vinderen søndag d. 7 marts.

Du kan deltage med:


1 lod - En kommentar.
2 lodder - En kommentar + tilmelding som Fast Læser.
3 lodder - En kommentar + fast læser + Give-Away link på din side

19 kommentarer:

  1. hejsa. jamen så smider vi da lige en kommemtar fra rynkeby.. det er skønt at kunne følge jer på afstand flere forskellige steder.. skønt at du bare stadig finder tid til alt dette.. vi glæder os selvfølgelig stadig til at komme en tur op til jer... knus fra de 4 i rynkeby:O)

    SvarSlet
  2. HMMM!! ka ikke rigtig hitte ud af det her( kun som anonym) men jeg vild gerne vinde det fine vindspil. Kh. Mutti

    SvarSlet
  3. Hej min ven! lækkert du også har lavet en give away. Jeg melder mig straks under fanerne med 3 lodder.

    (forresten linker du ved når du inde i "tilpas" klikker på "tilføj en gadget", tryk så på +'et ud for billede. Her kan du så indsætte link, billede og beskrivende tekst)

    SvarSlet
  4. Jeg elsker vindspil - og især når de er så flotte som det her :-)

    Jeg har smidt 3 lodder i puljen

    SvarSlet
  5. Hej Rikke,
    Tak for din kommentar på min give away. Se nu fik jeg jo øjnene op for din blog;)
    Vil gerne være med på din give away med 2 lodder. (måske 3 hvis jeg kan finde ud af det:))
    Hilsen Stine

    SvarSlet
  6. Hej!
    Jeg elsker vindspil. Det er bare lige mig, så jeg deltager gerne med 3 lodder.
    God søndag

    Hilsen Randi

    SvarSlet
  7. Jeg er da på med alle lodder.
    Det ser da fint ud dit vind spil.

    SvarSlet
  8. Hvor er det et fint vindspil, jeg er med på 3 lodder.
    Jeg er også vild med dine babybilleder :)

    SvarSlet
  9. Det er en flot vindspil, jeg vil gerne være med på 3 lodder :-)
    Jeg er også i gang med min første give away: en uglefamilie at adoptere :-)

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne deltage med to lodder.

    Håber på at det er rigtigt det jeg har gjort, for har ikke så stor erfaring ud i blogs, men synes det er fantastisk med alle de blogs, hvor folk viser deres kreative ideer. De er rigtig velkomne hjemme hos mig (og det er vindspillet også) :o)

    SvarSlet
  11. Hej Rikke.

    Pyh, 3 timer i streg.... Hvis det er at være frisk tør jeg ikke tænke på hvor lidt det er blevet til når du ikke er frisk ??? Jeg er også ejer af en baby, eller hvad man kalder en lille pige på 7 mdr :o) Jeg får heldigvis mere end 3 timer, men sender dig varme tanker og håber det er lykkedes dig siden du startede din give away, at få tre timer ???
    Jeg vil gerne være med i din give away om det fine vindspil. 3 lodder til mig.
    Kh Anette.

    SvarSlet
  12. Hej rikke
    Jeg hopper med på 2 lodder... det er et rigtig flot vindspil...
    Kh Lene

    SvarSlet
  13. Jeg smider gerne 3 lodder i puljen:-)

    SvarSlet
  14. Den var kjempefin! Passer bra inn i den "blå periode" jeg er inne i;)

    3 lodd til meg takk:)

    SvarSlet
  15. Jeg må da lige være med i din give away med 2 lodder.
    Vh Maria

    SvarSlet
  16. Den ville passe så fint her i Randers den er bare så flot.... deltager med 1 lod.
    vh ida

    SvarSlet
  17. sikke et fint vindspil jeg smider i hvertfald 2 lodder og ville gerne smide det sidste men har stadig ikke helt fundet fidusen med det der link ... nå må jo bare prøve mig frem
    ha en god dag knus

    SvarSlet
  18. Der er noget specielt ved vindspil, og jeg vil rigtig gerne vinde dit.
    3 lodder fra mig.

    :-) Mette C.

    SvarSlet
  19. Hvor er det fint!!
    Jeg er med - med 2 lodder :)

    Sanne

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...