mandag den 26. april 2010

En ny gulvstage


Jeg har haft dette stykke drivtømmer liggende udenfor siden sidste sommer. Der var et eller andet ved det, og derfor har det fået lov at ligge, indtil den rette ide dukkede op. En tur på loppemarked resulterede i en ret akavet home-made- svejset lysestage, men den havde alligevel det helt rette look til, at blive forenet med mit tømmer. Og da Manden Min ikke havde noget søndagsprojekt, blev der tid til, at skille lysestagen ad, og samle den påny - nu i drivtømmeret. Jeg er blevet superglad for resultatet. Skønt med en mand der har både vinkelsliber og boremaskine.

3 kommentarer:

  1. Super flot Rikke !

    SvarSlet
  2. Vinkelsliber , boremaskine og.... snilde , så de gode ideer bliver til noget...jeg glæder mig til at få mit eksemplar herhjem...

    SvarSlet
  3. Hej Rikke
    Velkommen til min blog. Sikke en god idé at lave en lysestage. Dem kan man jo næsten heller ikke få for mange af.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...