torsdag den 29. april 2010

Lidt blev det da til...


Trylledejsknapperne blev farvet og pyntet og de er nu næsten færdige, for jeg vil så gerne have dem lakeret. Men min hidtidige erfaring med lak er bare ikke ret god, så skulle der være nogen derude i blogland, som kender den der HELT FANTASTISKE ALL-ROUND LAK, så lad mig endelig høre
.
Mit Elelfantbillede fik også en tur. Så nu begynder det at tage form. Der har været stor krise m.h.t mine elskede gouache farver, da de snart er slidt helt i bund. Og tror I de er til at opdrive i Danmark. NEJ!! Men JUBII fandt dem endelig på nettet i en engelsk webshop. Så nu er de bestilt, og uhh hvor jeg glæder mig til at få dem ind af døren.
Det orange hæklede armbånd til min veninde var det eneste, der blev sådan RIGTIG færdigt idag. Og HURRA for det. Nu har jeg "begået" tre af slagsen, og jeg er stadig lige stolt, når jeg hæfter den sidste ende
Så lidt fik jeg da lavet.
God aften til jer alle derude.

1 kommentar:

  1. Sikke nogen fine ting du har "begået":) Er især vild med knapperne. Det var da en super idé at lave dem af trylledej...Hvad har du farvet dem med? Bare hobby/akryl maling eller?

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...