fredag den 23. april 2010

Se hvad jeg kan - se hvad jeg kan


-Kom og se det alle mand!
Har flette en mini urtepotteskjuler, ganske efter "opskriften" fra i søndags (en meget tålmodige Malene viste mig, hvordan man griber sådan en tingest an - takker mange gange)
Det er simpelthen et genialt lille projekt, som jeg ser mange muligheder i. Denne, min første af slagsen, bliver givet videre som en fødselsdagsgave til vores nabo, som selv er lidt af et krea-væsen. Så mon ikke den lige falder i god jord?

5 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin lille urtepotteskjuler du har lavet. Jeg har lavet armbånd og hårbånd ( der er billede på min blog ), men har aldrig prøvet at lave noget der er større end det.
    Rigtig god weekend.
    Kh Birthe

    SvarSlet
  2. jo det må være GAVEN ... godt gået. den turde jeg ikke hoppe på... Det gør jeg næste gang..

    Lone

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin Rikke. Jeg tror din nabo bliver rigtig glad.
    God weekend til dig og dine.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Godt gået.... jeg synes at det ser vildt indviklet ud.
    Hilsen Stine

    SvarSlet
  5. Flot - det må jeg også helre prøve.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...