tirsdag den 20. april 2010

weekendens bedrifter


Her er lidt af de kreative sysler det blev til i weekendens løb.

En træperlekæde fundet på loppemarked blev sprættet op og anvendt påny - nu som suttekæde! For Ludvigens nyeste hobby er, at skubbe sutten ud af munden - så derfor suttekæde!

Og for at blive i babyunivers blev det lille pusleunderlag betrukket med et par stofrester. Jeg er så frygtelig utålmodig anlagt; når ideen først er opstået, skal den helst være udført inden tanken er tænk til ende, - og så er det genialt med småprojekter, som kan klares med en baby på armen.

Det sidste: MIT HÆKLEDE ARMBÅND er absolut weekendens største bedrift. Én af de ting, jeg fik med mig hjem fra søndagens blog-træf. Et fantastisk strikkeklub-møde-anno-2010 tilsat blogverdens mangfoldighed. Genialt...og jeg har hørt hvisken i krogene om, at der måske bliver arrangeret et nyt træf. JEG SKAL MED. JEG SKAL MED. JEG SKAL MED.

4 kommentarer:

  1. Hey! Det nåede jeg jo slet ikke at høre om. Lyder ellers bare ganske fantastisk. SKØNT!! Måske du lige skulle høre din fynske klon om hun ikke skal med næste gang...

    SvarSlet
  2. Hej Rikke.

    FIn blog du har. Jeg glæder mig til at følge med her hos dig.
    Tak for i søndags. Det var så hyggeligt.

    Kh. Malene.

    SvarSlet
  3. Hej Rikke.
    Tak for en super krea-søndag.
    Mvh Maria

    SvarSlet
  4. Hej Rikke.
    Tak for din tilmelding til min forårs give away.
    Hvor er jeg bare misundelig på jer der var med til blog træf. Jeg håber at komme til at møde nogen af jer næste gang.
    Melder mig lige som følger af din fine blog.
    Rigtig god dag.
    Kh Birthe

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...