tirsdag den 4. maj 2010

1000 besøg - GiveAway


Ja, nogle af I garvede blogkvinder, klasker måske jer selv på lårene af grin over mine sølle 1000 besøg på min side. Men for mig er det ret fantastisk. For tænk sig, at der 1000 gange er blevet åbnet op til min side, for at følge med i, hvad jeg går og laver i min lille verden. Så stort tak til jer der allerede har meldt jer som faste læsere og kigger forbi.
Og i den anledning skal der udloves en GIVEAWAY.

En af mine knap-brocher med home-made knapper. Så hvis du trænger til lidt pynt på blusen eller tørklædet - eller måske på hatten, så kom og vær med.

Reglerne er:

1 lod: Læg en kommentar om, hvad der gør DIG glad i hverdagen.
2 lodder: + tilmelding som fast læser
3 lodder: ++ link på din blog


Vinderen trækkes d. 30 maj.
Glædelig tirsdag-hverdag til jer alle derude.

13 kommentarer:

  1. Kære Rikke!

    Din broche er simpelthen så super sød.
    Og jeg vil elske at deltage.

    Det er lidt sjovt, at du spørger om, hvad der gør MIG glad. Det er du den anden blogger, som skriver i dag ;)

    Men som jeg også skrev før.
    Jeg er jo lige blevet gift, jeg har min søde Nicolas.
    Det er forår
    Jeg er sund og rask, blandt en masse syge mennesker.
    Jeg er Heldig!
    Og godt du spørger, for så får man taget fat i sig selv og tænkt over det.
    Det er jo noget, man let glemmer i hverdagen ik'?
    Men jeg håber at vinde, så jeg smider straks tre lodder i din bøtte ;)
    Ha' en dejlig dag!
    kh
    Kristine

    SvarSlet
  2. Bliv ved med at blogge! Jeg elsker at komme forbi og læse hos dig. Tillykke med de 1000
    3 lodder vil jeg bede om

    SvarSlet
  3. Tillykke med de 1000 besøg. Er selv helt ny blogger - så for mig er 1000 besøg rigtig mange :-). Vil meget gerne lægge 2 lodder i puljen for at vinde din fine broche (havde allerede meldt mig somfast læser). Forårshilsner Joan

    SvarSlet
  4. Lige i dette øjeblik sidder jeg eksamensvagt, hvilket er en smule kedeligt, så det gjorde mig rigtig glad at komme forbi her hos dig og se din give away. Den vil jeg rigtig gerne deltage i med 2 lodder.
    God dag.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne deltage med tre lodder - og elsker din blog :)

    SvarSlet
  6. GLAD, bliver jeg, når mine tøsebørn synger Ronja røverdatter... Så glad at øjnene løber lidt i vand.
    GLAD, når den lille Ludvig, viser sin mormor at han HAR smilehuller.
    Glad, når alle dem jeg holder af, trives og har det godt.
    GLAD, for at det endelig blev forår.
    GLAD fordi frk. hverdag, fik mig til at tænke på, hvor FANTASTISK MEGET jeg har at være glad for.

    SvarSlet
  7. Når min dejlige søn smiler til mig og så se en masse kreative ting fra mine medbloggere :)

    Deltager gerne med 3 lodder :)

    SvarSlet
  8. Det der gør mig glad i hverdagen, er at vågne op med min fantastiske kæreste ved min side, og når vi begge går ind og lukker vores dejlige dyr ud, sammen.

    Super flot give away. Jeg ser frem til at følge dig her i blogland.
    Jeg deltager med 3 lodder :)
    Hav en dejlig weekend.

    SvarSlet
  9. Nyder din blog Rikke :-)

    Kunne skrive 100 vis af ting der gør mig rigtig, rigtig glad. Men lige nu er der en enkelt ting, der gør mig helt varm og lykkelig:

    Når min dejlige kæreste lægger hånden på min efterhåden MEGET gravide mave - hvorefter lilletrolden går helt i selvsving. Kæresten kluklér og lyder som det lykkeligste menneske i verden..... Det blir' bare ikke bedre :-)

    Kan ikke finde ud af, hvordan jeg bliver fast læser (for det er jeg jo) - så jeg må nøjes med et enkelt lod -)

    Knus Betina

    SvarSlet
  10. Jeg skynder mig at smide 2 lodder i puljen, for de er da bare fine. Og tillykke med 1000 klik....

    SvarSlet
  11. Sikke en fin give away, jeg må da være med på 2 lodder. :)

    SvarSlet
  12. to til mig... jeg ææææææææææælsker overraskelser - af den positive slags ;)

    SvarSlet
  13. Fantastisk skøn broche og tillykke med 1000. Deltager med 2 lodder :o))

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...