tirsdag den 11. maj 2010

Nattens lyn - Jeg gjorde det!!

Jeg gjorde det. Sørme om ikke jeg gjorde det!!! Efter at have sat pensler og malergrej i mental skammekrog i TO ÅR!!
Jeg vågnede en nat - eller dvs LUDVIG vågnede, og mens jeg sad dér og ammede, kommer det som lyn fra en klar himmel: KAN DU SÅ KOMME IGANG! Uanset hvor stor bunken af vasketøj, opvask og nullermænd måtte være, bestemte jeg mig for, at nu skulle det være.

Ta dit lærred, et par pensler, to-tre farver, stil dig udenfor og BLIV STÅENDE til du får malet det første strøg - og først da, har du udført nattens lyn.


Og hvor mærkeligt det end lyder fik jeg helt præstationsangst...ku jeg nu "huske", hvordan man gjorde? Og hvorfor skulle jeg nu også til det "pjat" igen? Har jeg ligesom ikke NOK om ørerne i forvejen? Og hvad er det, jeg vil med det?

JEG VIL MALE!

7 kommentarer:

  1. Jeg KENDER det godt!! Det der med at nullermændene og vasketøjet vil bestemme over mig! Men langt de fleste dage får de ikke lov - jeg VIL have tid til mig selv og lidt syslerier, for ellers bliver jeg ganske gnaven og træt af det hele! Så må alle de praktiske opgaver vente - BASTA :)

    SvarSlet
  2. Og for pokker , jeg er spændt på at se forsiden af det billede! ...Hurra for 'Ludvig ;o))

    SvarSlet
  3. Åh Rikke!

    Hvor ville jeg ønske, at det lyn også ville ramme mig....
    Og hvor er du heldig, at der "lige" stod sådan et stort lærrede klar til dig.
    Jeg er meget spændt på resultatet.
    Håber du kan inspirere mig ;)
    Held go lykke...

    Kh
    kristine

    SvarSlet
  4. Hej Rikke.

    Har først lige fundet dig.
    Men glæder mig til at se resultatet og følge dig og alle dine kreative ideer.
    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Det var dog dejligt at læse søde Rikke!! Sender en ordentlig røvfuld krea-karma til Engesvang.

    Kram fra Heidi

    SvarSlet
  6. Dejligt at høre du har fået gang i dig selv ;O)
    Jeg glæder mig til at se resultatet.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  7. Kjenner til den følelsen! Befriende, men kjenner også til det å gjemme vekk alle malesakene på grunn av mangel på inspirasjon og tid :/. Håper du fikk ut din kreativitet :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...