søndag den 27. juni 2010

Landet uden internet

Tre uger uden internet er en enhver bloggers mararidt.
Man er sat helt af. Ikke bare i blog-øjemed, men i ALT. For hold da op, hvor bruger man internettet til mange ting...som den største selvfølge går man "bare" lige ind og tjekker det ene eller det andet. Men NEJ. DET GJORDE "MAN" SÅ IKKE I TRE UGER.
Men måske var det et større sammentræf af kosmos, eller hvad sådan noget nu hedder.
For hvilke tre uger...
Der har været Barnedåb
Der har været TREDIVE års fødselsdag (-og ja, det VAR min 30 års fødselsdag)
Der er blevet ordnet have
Der er blevet skudt nye maleprojekter igang
og så har der selvfølgelig være ALT det andet, der fylder den almindelige hverdag.
Så måske har der bare været kosmos i kaos, at internettet gik ned, så jeg har kunnet koncentrere mig om alle projekterne uden liiige, at komme til at bruge et par timer (for meget) her i Blogland.

Når dét så er sagt, må jeg RÅBE højt, at jeg er glad for at være tilbage.
Glæder mig til igen at tage på mine daglige inspirationsrundture hos jer HERLIGE BLOGGERE. Kan se at der er sket ting og sager rundt omkring - og det ser skønt ud.

God søndag til jer alle.
Frk. Hverdag

2 kommentarer:

  1. Dejlig at du er her igen. Og tillykke med de 30 år siden sidst :-). Mvh joan

    SvarSlet
  2. Tre uger er lang tid ! Godt du fyldte dem med noget godt :-)
    Og tillykke !!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...