mandag den 16. august 2010

Hjælp kære blog-quinder. Eftersøgning

Nu er jeg ikke den største haj på en symaskine, men det er der til gengæld mange af jer skønne bloggere, der er.
Så derfor smider jeg en forespørgsel udi cyberspace aka blogverden.
Sidder der én derude, der kan sy et nyt betræk til en autostol? Eller kender nogen der kan.

Har en usædvanlig slidt autostol - eller dvs betrækket er, stolen fejler ikke noget. Og så var det jeg tænkte om ikke, der sad en fingersnild symaskinehaj, der kunne klare sådan en opgave.

Anyone?

2 kommentarer:

  1. Hej :-)

    Jeg vil gerne sy et nyt betræk til dig. Dog skal jeg jo bruge det gamle, til at lave det nye udfra. Ved ikke hvor længe du kan undvære det?

    Du kan evt. skrive til mig på J_Rothmann@hotmail.com

    K.H June

    SvarSlet
  2. wouw. Du er da fantastisk.
    Det gamle er så tyndslidt, at det næsten ikke ligner et betræk mere... Sender dig lige en mail.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...