mandag den 23. august 2010

I dag skal jeg lave en god dag.


Kender I det, at man ikke rigtig kan komme igang med dagen? Selvom man har udsigt til en TOP hyggelig dag, uden nogen planer, der kan forpure hyggen.

SÅ er det, at man skal BESTEMME sig for at lave sig en god dag.


Og lidt luksus skal der være sådan en mandag morgen. Så da knejten nu har lagt sig til lur, har jeg lavet mig den BEDSTE cafe latte. MUMS, siger jeg bare. Og med dette billede, som er taget inden lørdagens fynstur, vil jeg sætte mig til at summe over dagens gøremål.

(og til de opmærksomme, kan jeg bare sige at HÅRET BLEV SIDDENDE. Men ikke med min gode vilje. Jeg kastede mig ned i frisørstolen og sagde KLIP DET AF! Men vil I tro...frisøren havde ikke tid til det. Så med en lidt hængemulefornemmelse satte jeg mig tilrette og fik påmonteret flere kilo sølvpapir og lavet striber, som jo egentlig også var det, jeg havde bestilt tid til. Det tog også det meste af tre timer, så måske fair nok, at hun ikke lige kunne klemme en klipning ind en fredag formiddag. SÅ det lange hår får lov at sidde lidt endnu og klipningen må vente, da jeg ikke rigtig kan forsvare overfor min pengepung, at tage til frisør to gange på en måned)

2 kommentarer:

  1. SKØNT billede..
    Ha`en dejlig mandag.

    SvarSlet
  2. Gud, hvor er det rigtigt!
    Ikke have, men lave.

    Super! tak for inspirationen.
    KH C

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...