tirsdag den 31. august 2010

Kreatøse Netværk


Venter i spænding på at få besøg af et par tøser her i eftermiddag.

I den lokale børnehave eftersøgte jeg nogle kreamennesker, der kunne tænke sig at lave en sparrings-gruppe udi i kreativitet.

Og vi skal så mødes for første gang her i eftermiddag. Håber vi får nogle gode ideer på bordet. Kunne være helt fantastisk med et lokalt krea-netværk. Kreatøser der kan inspirere og hjælpe hinanden. Skulle du tilfældigvis bo i nærheden, og kunne du tænke dig at være med. SÅ KOM FRISK! KOM GLAD!



4 kommentarer:

  1. Sikke dog en fantastisk ide. Held og lykke med krea-netværket;D

    SvarSlet
  2. Brand god idé - håber det gik produktivt :-D

    SvarSlet
  3. Hvor hyggeligt - ville ønske at jeg boede tættere på... og var færdig med specialet. Måske jeg kan snige mig med i november, når I forhåbentligt mødes igen!
    ;0) Lone

    SvarSlet
  4. Det er en ret god idé. Og vil i så ikke gøre mig den tjeneste og skrive til mig, så vi eventuelt kan oprette en profil til jer på www.netvaerksportalen.dk - vi har lavet en omfattende oversigt over små og store netværk i Danmark. Lav en rigtig go dag:)
    Mvh Mads
    mna@netvaerksportalen.dk

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...