mandag den 30. august 2010

Min smukke datter og en dejlig weekend


Det er mandag morgen efter en dejlig weekend. En weekend der stod i børnenes tegn. Der blev malet malebøger og jeg fik en ustyrlig trang til at lave påklædningsdukker. Fik dog kun lige lavet et udkast...håber jeg får tid til at tegne lidt videre på dem...for det kunne være tophyggeligt, at lave sine egne dukker.
Både Frejsen og Livsen kan ligne to ukendelige uldtotter, når de fiser rundt i nattøj hele søndagen, men nogle gange skal håret sættes og tøjet være fint. Éndelig har Livsen fået så langt hår, at man kan begynde at lege lidt med det (læs: nu kan hun også sidde stille længe nok ) og det blev til en fin fletning.

2 kommentarer:

  1. Lyder til at have været en dejlig weekend...og glæder mig til at se de færdige påklædningsdukker.
    Var lørdag i Den gamle Biograf og se dine billeder. Hvor var de flotte. og englene på din stand var også gigtig skønne.

    SvarSlet
  2. sikke en fin fletning.
    Heldig at Livas mor er mere fingersnild end mormor..
    Påklædningsdukker!!! hvor spændende, det er lige før jeg går i barndom..det var nemlig mit
    yndlings legetøj, da jeg var barn, for MAAANGE år siden..
    Ha en hyggelig dag..knus Mutti

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...