tirsdag den 3. august 2010

Ny hjemmeside og udstilling

Så blev det endelig dagen, hvor jeg kan byde velkommen til http://www.frk-hverdag.dk/
Min hjemmeside, hvorfra jeg sælger mine billeder. Billeder som jeg også har på udstilling/salg fra Den Gamle Biograf i Kjellerup et halt fantastisk koncept. En gammel biograf med en kombination af café, kunsthåndværk, delikatesser, kaffe/te og lidt boligting.

Var deroppe og stille mine minibilleder op...puha de fyldte ikke meget. 20 stks. Må mindst have lavet 20 mere. Hvis jeg skulle være så heldig bare at sælge et enkelt, bliver der et gabende tomt hul....så altså: hænderne ned i malingen og igang med nogle flere.
Det er helt fantastisk at være igang med udstilling og maleri igen. I mere end TO år har det hele stået fuldstændig standby. Håber meget, at jeg kan holde fast i inspirationen denne gang...for det gør så godt.

2 kommentarer:

  1. Må da et smut forbi Den Gamle Biograf og kigge. Hvor længe hænger dine billeder der?

    SvarSlet
  2. Ja gør endelig det... det er helt sikker et besøg værd. De serverer en god kop kaffe og baggrundsmusikken er helt i top. Så lækkert.
    Billederne hænger der til og med oktober, så der skulle være rig mulighed for at finde en ledig stund :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...