søndag den 22. august 2010

Turen gik til...

Odense og Kerteminde.

ENDELIG blev der tid til at komme på en hyggetur med manden min og Ludvigen. En dag hvor vi bare skulle daske, hygge, drikke god kaffe, se på kunst. AFSLAPNING.
Havde faktisk to dagsordner i Odense: 1) besøge Tanternes butik og 2) besøge Kunstfabrikken. Desværre nåede jeg ingen af delene, da dagen smuttede afsted i et alt for hurtigt tempo.
Istedet fik jeg besøgt håndarbejd-/kunstmarked på torvet ved Brandts. Lurekiggede om der skulle være en kendt blogger imellem. Men nej. Kunne ellers have været hyggeligt.

Bagefter gik turen til Kerteminde, hvor min gode veninde holdt fernisering på Galleri KIK. Et fantastisk smukt lille galleri i hjertet af Kerteminde. Det er så absolut et besøg værd, så hvis du er i nærheden af Kerteminde. så gør dig selv den tjeneste at svinge ind forbi. Heidi Vandal udstiller en måned frem.
Hun har et skønt univers af mønstre, stregtegning (og omend ikke repræsenteret i denne udstilling) naturalistiske fugle. Altsammen i skøn forening.

Så nu sidder jeg her. Dejlig "fyldt op" af hyggetid og overvejer, om jeg skal ta en kande kaffe under armen og ta på Himmelbjergstur. Det ku være så hyyyggeligt at mødes med jer.
I hvert fald: God Søndag derude.

3 kommentarer:

  1. Jeg kan ligefrem mærke, din opladning, ud gennem skærmen...der er da ikke noget at betænke sig på....bare afsted til himmelbjerget..
    ha`en dejlig dag, uanset, hvad du vælger at bruge den til..
    Knus Mutti.

    SvarSlet
  2. Åh ja - kan i den grad forstå, at du er fyldt op. Fantastiske skønne billeder hun laver - din veninde. Ha' en dejlig søndag...om det så bli'r i himmel-højde eller sofa-højde....og ja, det kunne være super-hygsomt, at møde andre bloggere face-to-face:D

    SvarSlet
  3. Vil du sende din adresse igen til: klarbaek@vip.cybercity.dk
    Jeg har ledt i min mailbox, men finder den ikke igen.
    Du skal jo have din billet præmie.

    Karen

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...