torsdag den 9. september 2010

1,2,3,4, FEM!!!


Midt i morgenhavregrød, børsten tænder og friseren hår er tøsen 4½ år pludselig "væk" og der er MEGET stille, hvilket oftest indekerer at noget er under opsejling.

Jeg finder hende (og hvor ville jeg ønske at jeg havde et billede af det:)

Hun er i færd med et større arrangement OG regnestykke ude på badeværelset.

Med hænderne i siden og et spekulativt udtryk i ansigtet stiller hun først ÈN neglelak frem, så én mere og en til. Og så tæller hun: 1 - 2 -3 og så tæller hun fingre: 1-2-3-4-FEM! Nej, der mangler jo nogle neglelakker. Og hun prøver igen. Endelig finder hun frem til FEM forskellige neglelakker...én til hver finger forstås. Der byttes ud og byttes rundt indtil den HELT rigtige kombination er fundet. "MOAAR! KOM LIIIIIGE.!!!"

Og så får jeg ellers forklaringen på hvorfor hvilke farve er valgt, og hvordan de skal sættes på.

En stjernestund af de helt fine. Og nej, et billede blev det ikke til, for jeg var helt væk i hendes verden af arrangeren - såå herligt.

5 kommentarer:

  1. Hvor sødt :)
    Jeg kan godt forstå at hun lige fik lyst til at arrangere og opstille dine neglelak for det er altså også nogle skønne farver!!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  2. Disse stjernestunder skal der gemmes på.

    Kommer til at tænke på Bjørn Eidsvågs sang "Tapte gylne stunder", hvor han ville ønske der fandtes et hittegodskontor for tabte gyldne stunder... diamanter som han overså pga. af dårlig tid eller mangel på mod til at tage imod.

    SvarSlet
  3. Bjørn Eidsvåg har absolut lavet guld-sange...må lige på You-tube og høre den.
    Første gang jeg hørte Bjørn Eidsvåg var på en gammel pladespiller-transportable i et kolonihavehus i Ålborg en varm, varm sommerdag. (sjovt som ting kan hive minder frem) God dag.

    SvarSlet
  4. HI Hi..jeg kan lige se det for mig. :0).
    ville gerne ha været den berømte flue på væggen.
    Kh.

    SvarSlet
  5. fantastisk, hvorfor også nøjes med en farve når der jo er så mange muligheder ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...