fredag den 17. september 2010

Fra strømpebukser til håndledsvarmere.




Livaen: "MOAAR" "Må jeg godt klippe mine strømpebukser til gamascher?"
Mig: "Øhh ja!!"


Klip klip....stor stilhed....


Livaen: "Se mor, jeg har lavet håndledsvarmere!!!"


Dét kan man da ikke kalde andet end en innovativ ung dame. Tøsebarnet havde først klippet fødderne af et par temmelig udslidte strømpebukser, for at kunne bruge dem som leggins...men saksen har åbenbart ligget godt i hånden, for da jeg kom tilbage, var det ene bukseben betydelig kortere end det andet, og hun sad med de fineste håndledsvarmere på begge arme og igang med endnu en produktion.

Måske ville nogle mødre være blevet skråstribede i fjæset, men jeg kunne ikke lade være med at rose min datter for hendes store idérigdom...og, må jeg her indrømme, fik en god portion inspiration til et lignende projekt - bare i voksenudgave.

5 kommentarer:

  1. Kreativitet går jo i arv, siges der, så selvfølgelig er hun en kreativ tøs :-)

    SvarSlet
  2. Dejlig tøs og ikke helt uden evner.
    Det er da en super god ide, hun lige fik der...
    Hun skal nok blive til noget stort:0)
    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Jammen, HVOR FÅR HUN DET FRA!!
    :0)..

    SvarSlet
  4. Kunne du lægge et billede på der viser hvordan de ser ud mens de er på???

    SvarSlet
  5. Sådan kan det jo gå - strømpebukser kan jo let lave om :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...