torsdag den 16. september 2010

Før...og efter!

Endelig fik jeg tid og mulighed for at få klippet mit laaaange hår.

OG JEG ER SÅ GLAD FOR DET!

Til trods for adskillige udsagn som: "Neej. Dét gør du bare ikke!" , "Jamen det er jo så langt", "Det kommer du til at fortryde",

Er det intet mindre end fantastisk. Har følelsen af, at have fået klippet otte måneders lang barsel af.

(Skulle man så være så heldig snart at få noget nattesøvn, så tror jeg faktisk, at jeg kunne komme til at se helt "smækker" ud igen)







8 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare GODT ud..

    SvarSlet
  2. Hold da kaje en forvandling! SMart!

    SvarSlet
  3. Hold da op - MEGAFLOT

    SvarSlet
  4. Modigt Rikke ! og det er rigtig smart til dig ;o))

    SvarSlet
  5. Du ser da også super godt ud :-)

    SvarSlet
  6. Du ser super godt ud! :)
    Havde selv lige så langt hår som dig, og nu er mit heeeelt kort. Noget af en forvandling! Det klær dig super godt! :-))

    SvarSlet
  7. Jeg er så misundelig på din fantastiske hårfarve. Er det din helt egen, eller er der lidt snyd i posen?
    Kh. Malene

    SvarSlet
  8. Ih tak for alle roserne.

    Malene: Jeg må indrømme, at der er temmelig meget snyd indblandet. Min rigtige hårfarve er helt almindelig leverpostej, men jeg har favet det de sidste 10 år, så kan næsten ikke huske, hvordan det ser ud før. Jeg bruger en Hennafarve (som kan købes i div. Helseforretninger.) Farven hedder Auburn.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...