onsdag den 1. september 2010

hækletaske






Ved godt at det for nogen, er det samme som at klø sig i nakken, men jeg er unægtelig stolt og glad for min seneste frembringelse. En strikket sag, som faktisk lagde ud med en fremtid i sigte som halstørklæde, men pludselig blev omdiregeret til en filtet taske til mine hæklesager transportable.


Og ja. Ujævnheder til trods (eller måske netop derfor) er jeg pavestolt af den lille taskesag. Så nu er det slut med at ha´ hæklenål, saks, stoppenål og garnstumper og -nøgler til at ligge og flyde rundt mellem engangsservietter og bleer nede i tasken.

Glæder mig ret meget til at FLASHE den IRL.

3 kommentarer:

  1. Den er du da kommet rigtig godt fra - så sød - og dejlige farver....der skal hæklesagerne nok finde sig til rette;D

    SvarSlet
  2. Den ser super sød ud. Personlig, perfekt og lige klar til at blive flashed :-)

    Mivs

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...