onsdag den 22. september 2010

Muffins til to


Så er der serveret.
To stk. chokolademuffins med frosting a la kædemasker og popcornmasker.
Jeg har hæklet mine to første amagurumi-kager. Opskrifterne har jeg købt hos hende her.
Mine hæklekundskaber er ikke helt i top endnu, men ihh, hvor er hækling dog bare verdens bedste opfindelse...afslapning, nåe ja, og en lille smule frustration, når man ikke lige kan tyde opskriften.

Og så er der den fine lille sidegevinst, at Manden Min har noget at berette på arbejdet, når murstenene skal smækkes i. For det er med stor undren, at han observerer min helt indædte optagethed af disse mærkelige påfund. "SKAT!!! Sig mig engang...sidder du og hækler KAGER?"

- Og ja! Det gør jeg. Og hvis han ikke passer på, kommer der to stk velbagte Muffins i madpakken. Og så kan han flashe dem i murersjakket - ja, han kan!!

6 kommentarer:

  1. hvor er de blevet fine :) Sikke et skønt billede lige at sætte ind af dem :)
    Haha gad godt se ham når han åbnede madpakken og der var dem i :)
    Hav en god dag
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare blevet flotte. Må se om manden kommer hjem med bestilling på flere :-)

    SvarSlet
  3. Gør det, gør det! Fyld 'hækle-kager' i madkassen...jeg vil gerne høre om reaktionen bagefter....

    SvarSlet
  4. Gratulerer, du har vunnet en vimpelrekke! Send meg en mail med hvilken farge du vil ha på båndet (rosa eller gult) så sender jeg den til deg så fort som mulig!

    Sissel -lillehottentott.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Nåh hvor skønne -Julegave dadumdadej......:o)
    kh moster

    SvarSlet
  6. Hej :)

    Kunne jeg få en opskrift på dem? :)

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...