torsdag den 30. september 2010

Uglen uden næb - og en heldig GiveAwaystjerne

Nogle gange er man bare heldig heldig heldig.
Først: Vandt jeg Karen Klarbæks billetter til Husflidsmessen.
Derefter: Vandt jeg Miss AD's SUPERFEDE taske...(og JA: Den er OGSÅ tossecool IRL)
Dernæst: Vandt jeg sørme Lille Hottentots flagranke, som nu hænger og pynter i mit vindue.

Det er da, hvad man kan kalde en Heldig GiveAwaystjerne (-og jeg, som ellers ALDRIG vinder noget). Tusind tak for de fine ting. De har gjort stor lykke.

Og for at bevare den gode Karma...kosmos i Kaos, eller hvad sådan noget nu hedder, er der bestemt en GiveAway på vej her fra. Skal bare lige først ha' fundet den rette ting... Det forpligter jo, når man har modtaget SÅ fine sager ;-)

Den lille blå ugle er dagens Amigurumi...(og så er det hjernen endnu engang vrider sig en omgang, for at regne ud, hvad pokker man så stiller op med alle de hækledimser, man får fra hånden - any Ideas? (Ja, Manden Min kan jo ikke blive ved med at få dem med i madpakken, VEL?! Og til de af jer der har læst med tidligere, kan jeg da lige indskyde, at han FÅR MUFFINS MED i morgen)

Så god dag derude.

3 kommentarer:

  1. Ja godt nok nogle skønne ting du har vundet. Og sikke nogle fine ting der kommer fra din hæklenål for tiden.

    SvarSlet
  2. I was wοndeгіng іf yοu eѵer
    conѕidеred changing the page layout
    οf your blog? Its very well wгіtten; I lοve what youve got to ѕау.
    But maybe you could a lіttlе more in the ωay of сοntent so рeoplе coulԁ connect with it
    better. Youve gоt an awful lot оf text fοr onlу hаѵіng
    1 or 2 ріctures. Ϻaуbе уоu could spаcе it out bеtteг?



    My weblog ... Www.Allsuv.Com.cn

    SvarSlet
  3. That is a gгеat tip especially to thoѕe new to the
    blogοsphere. Ѕimplе but
    very аccurаte info… Mаny thanks for shаring this one.
    A muѕt геad post!

    Stοp by my homеpаgе: lesfillesdes.com

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...