onsdag den 22. september 2010

ZUMBA...min bare ... Næe, stik mig en plæneklipper

Ikke om jeg forstår dette hype om den nylige invasion af Zumba-bølgen.
Den har fuldstændig invaderet vores lille flække af en landsby, ja også de nærliggende større byer - ja hele landsdelen er ramt!!
Hvad sker der?

Hvis jeg ÉEEN gang mere bliver spurgt i et lidt for højt skingert toneleje "NEEII, SKAL DU IKKE GÅ TIL ZUMBA??" Så trækker jeg vedkommende i næsen, hele vejen ud til vores kolo-enorme græsplæne. Se dét er sgu ZUMBA.
Efter at have travet det halve af eftermiddagen op og ned. Op og ned af vores græsplæne med en håndskubbet plæneklipper, som ryster som en John Deere i tomgang - så har jeg fået det zumba, jeg kan overkomme for en rum tid. Og næste gang, der er én, der vover at spørger mig. Så kan de komme med ud og få en tur med min plæneklipper.

4 kommentarer:

  1. *Fniser*

    Skal vi ikke gå til Zumba sammen? Hva, hva, hva?

    SvarSlet
  2. Hahaha - lige mine ord. Har været til én zumba-time - det tændte absolut heller ikke mig. 200 kvinder i heftige hoftevridninger, mens mændene lurede fra kantinen. Nej nej - så hellere en svedig swingdans. Men zumba'en breder sig. Nu er der, ved den søde grød, etableret to zumba-hold om mandagen og med venteliste...her i lilleputby...lige midt på den øde vestjyske hede;)

    SvarSlet
  3. Hahahaha, syntes min ene Zumba time var god men du har så ret! Som om det er den eneste måde, at få motion på? Jeg tror faktisk du har fået mere ud af, at gå amok på din græsplæne.
    KH C

    SvarSlet
  4. Hehe, tager du billede af det, hvis der kommer en og spørger?

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...