lørdag den 2. oktober 2010

I dag har jeg lavet en GOD dag!















Manden Min er blevet headhuntet til en "vigtig" familiær opgave - en græsplæne skulle trampes forstås??! (nej IKKE forstået!) Så Ludvigen og jeg er helt alene herhjemme. Og hvis jeg ikke skal bukke under for total barsels-hjemmegående-hausfrau-pipkuller, så bestemte jeg mig for at LAVE EN GOD DAG. Ludvigen stod op kl 5.30 - heelt i orden, når han faktisk har SOVET IGENNEM, som en af de få gange, dét er sket!
Og sikke en veltilpas knejt man havde fået. Hold da op!
Så imens han nappede en lang morgen-/formiddagslur, fik jeg hjemmet til at se nogenlunde ud.
Drengen vel ude af flyverdragten igen og spist godt af, tog vi på Shoppefærd i Herning. Egentlig under påskud af at skulle handle lærreder i Søstrene Grene. Og dem fik jeg da også købt - og så liiige et par ting mere.
Det blev også til et super fint dynebetræk fra Genbrugen, som egentlig skulle bruges til mit nye kludetæppeprojekt. Men tror det ender som Dynebetræk i ny form. Vi har nemlig dobbeltdyne, så jeg må på jagt efter et betræk mere, der kan bruges som "bagside". Så jagten er gået igang.
To skønne kufferter (fra Tigeren)
Og så var der alt det "nødvendige". Vinterjakke, bodyer, huer til Ludvig. Vinterstøvler og bluser til Livaen....

Så var der heller ikke flere penge at bruge af.

Vel hjemme igen, stod den på kaffe. Mandens nynagte boller (det nåede han inden græsplænen skulle trampes). Ild i brændeovnen og tid her i Blogland.

God lørdag til jer alle derude

3 kommentarer:

  1. det lyder godt nok også som om du har fået brugt din ag, og sikke dejlige ting du er kommet hjem med, min lørdag har ståt på vask at nyslebet gulv efter det har haft en gang sæbespånegrøn på hele natten, skulle hilse og sige det var ikke så nemt at fjerne :(

    dejlig weekend til dig.

    Kh sara

    SvarSlet
  2. Wow, hækler du kludetæpper! Det synes jeg er megasejt!
    Og tak i øvrigt for din søde kommentar om mine tegninger. Det bliver jeg rigtig glad af.

    SvarSlet
  3. Åh det lyder hyggeligt. og sikke fine fund du har gjort!
    KH C

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...