tirsdag den 12. oktober 2010

I dag har jeg lyst til...

...at gå i indre Krea-Eksil.
Efter et dejligt, dejligt besøg hos min veninde i Odense, blev det énstemmigt vedtaget, at:
VI DA SELVFØLGELIG SKAL MED TIL JULEMARKED PÅ HAVNEN!

Spørg lige om jeg glæder mig?!!

Så i dag har jeg altså allermest lyst til at nusse rundt med maleri og klippe-klistregrej - men *suk*. Med udsigt til stakkevis af vasketøj. Bunker af kulsort muld let fordelt af store HUNDEPOTER over hele huset. Alenedag/-aften/-putning med ungerne, gør bare ikke krea-riet særlig opnåelig.

KOM SÅ FRØKEN HVERDAG!! Du SKAL EDDERBRODÉR'MIG ha lavet noget krea i dag.
Du skal! Du skal! Du skal! Du skal! Du skal!

2 kommentarer:

  1. HUUUUURRRRAAAA!!!! Skynd jer, at send en mail til Lis: Karlssons Kludeskab!!

    SvarSlet
  2. Det var sørme godt... vi glæder os til at se jer derinde... knus

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...