torsdag den 28. oktober 2010

Må jeg se din...?

ARBEJDSSTATION!!
Dit krea-rum. Dit rodehjørne. Arbejdsværelse. Arbejdsbord. Hyggerum. Eller hvad det nu hedde hjemme hos dig.
Jeg skal ha mig et arbejdsbord inde i vores stue, men er absolut uden ideer til hvordan, jeg lige skal gribe det an.
Og hvor er der et bedre forum at søge efter inspiration, end her i Blogland?!
Så hermed tillader jeg mig, at spørge 3 med-bloggere, om:
"Jeg må se deres arbejdsstation."
Og håber, de vil være med på legen, og sende spørgsmålet videre.

4 kommentarer:

  1. Det er jeg da med på.
    I morgen....

    Karen

    SvarSlet
  2. Skal nok lige rydde lidt op...så du kan få øje på den. På sygehuse med sønnen lige om lidt...og så aftenvagt, efterfulgt af dagvagt...så måske imorgen aften...eller søndag. Vender frygtelig tilbage.

    SvarSlet
  3. Top!! Skal da vist liige grave mig gennem nogle bunker, men så er jeg frisk ... så inden weekende er slut er jeg med!
    Ha' en lækker dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  4. Kære Frk. Hverdag, hvor er det altså en genial ide. Rigtig sjovt at vise frem, men hvor bliver man inspireret af at komme med indenfor hos så mange af de kreative bloggere.
    Jeg glæder mig til at se, hvad dit næste initiativ bliver ;o)

    De kærligste hilsen
    Jill

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...