torsdag den 14. oktober 2010

Og hvad er der så i vejen med natbukser??

Og her mener jeg HELE DAGEN.

Tror snart jeg SKRIGER.
Hvis jeg ikke snart får en hel sammenhængende nattesøvn - og her mener jeg 8 timers rekreerende, opbyggende, helende, drømmende, blid, rolig nattesøvn.
Den slags nattesøvn, hvor man vågner og er frisk helt ind i hver en celle af kroppen. Hvor hovedet sprudler og bobler af energi og ideer. hvor man bare er SÅ klar til at være mor for sine unger, Frau for sin mand og en lille smule selvfed i eget selskab.
SÅDAN en slags nattesøvn!!

Men NEJ. Det blev heller ikke i nat. Der er vel heller ikke noget i vejen med at være vågen mellem 5 og 10 gange (varende mellem 1 minut og en time) Let fordelt hele natten igennem.
Synes ellers ikke jeg er et sart menneske, hvad søvn angår. Men lige nu føler jeg mig altså en lille smule sart.

Så i dag er jeg blevet i mine natbukser. Afleverede tøsen iført mine natbukser. (Og dét endda med en kommentar i baghovedet, som jeg for nylig fik af en af fædrene derhenne: Da jeg i mandags skulle til Fyn, havde jeg iklædt mig helt almindelig civilt tøj - IKKE involverende natbukser. Havde puttet mascara på øjnene OG havde måske endda viklet et fikst tørklæde om halsen: GUD. SKAL DU TIL JOBSAMTALE?!! Kom det prompte fra ham! Så er det, at jeg lige må overveje mit hjemmegående Hausfrau-Outfit en ekstra gang. )

Men ikke i dag. I dag bliver jeg sgu i mine natbukser. And I like it!
Så må jeg se smart ud i morgen.

2 kommentarer:

  1. Åh det er bare så hårdt ikke at få sin nattesøvn. Det smitter af på alt andet, på lysten til at være sund, på lysten til motion, på rollen som overskudsmor osv. osv. Håber det snart vender for dig (og i øvrigt også for mig selv;)).

    SvarSlet
  2. ja den galej kender vi.... møg efterår

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...