onsdag den 17. november 2010

Arh, jeg duer ikke til Far Mor og Børn!

Tøsen min er gået i SPEED-LEG med prinsesser, dronninger og Far, mor og Børn. Og jeg må endnu engang konstatere at mit rollespilslege-gen bare ikke er blevet færdigudviklet i samme grad som min datter tilsyneladende er igang med. Med prinsesseoutfittet på til morgenmaden og en påtaget københavner-agtig accent skal man holde godt fast, for at følge med i damens legeunivers. Kan være en smule svært at indkorporere klistret havregrød og en snottet sønnike, sorte rander under øjnene og MEGET lidt prinsesseagtigt tøj i damens univers - i hvert fald hvis det skal være et helhjertet forsøg.
ARHHJ. JEG DUER IKKE TIL AT LEGE FAR, MOR OG BØRN!
Og så endda i prinsesseindpakning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...