fredag den 12. november 2010

Ikke det store - men det små. Jeg vil være KUNSTVÆRKER!











Hold da Jøsses. Regnen har styrtet ned. Og resterne af efterårsblade flyver om ørerne på mig.
DET ER EFTERÅR!
Men som så mange af jer bloginder, har julestemningen ikke indtruffet sig hos mig endnu. Den må jeg have til gode. Så indtil da, vil jeg bare vise et par af dagens småprojekter frem. Paddehatte som smykkevedhæng. Og et ME-vedhæng...moon ikke også det ender på en hvid nylonsnor?? Og et krussedulle armbån, som Livaen og jeg har lavet sammen.

Den fine dimsefigur kan jeg desværre ikke tage æren for. Livaen tømte samtlige små M&M's minipakkerne (for hun skulle jo bruge nogle helt bestemte farver!!!) og så lød der: "MOAAR! Kom og SE!" Og her var resultatet. "Er jeg ikke en dygtig KUNSTVÆRKER??" Sikke et ord...EN KUNSTVÆRKER...! Hvor fedt! Jeg vil sgu også være KUNSTVÆRKER, når jeg bliver stor Ü




3 kommentarer:

  1. Fine fine svampe, er det fimo?
    Hilsen Line.

    SvarSlet
  2. FIMO! Hvor er de svampe bare søde.

    Ditte, Smykkestykke

    SvarSlet
  3. To skønne KUNSTVÆRKER med deres kunstværker...det lyder som en hyggelig efterårsvåd kreastund...og det der krussedulle armbånd er da vildt guf :D

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...