tirsdag den 30. november 2010

Pakkekalender til DIG!

Jeg fik fornøjelsen af at være med i den Omvandrende Pakkekalender her i Blogland. Og da Brilleting meldte om kommende gave til de tre første der meldte sig, var jeg så heldig at blive én af dem.
Og nu skal I se, hvad jeg fik med posten:


En Brilletingmagnet, Til-og-fra kort, Brilletings eget stoftryk og en DIY julehjerteranke.

Og er der noget skønnere end at modtage en lækker lille gave med posten fra én derude? Næe, vel?
Derfor er det nu min tur til at glæde tre af jer...De tre der først melder sig med en kommentar, får en lille pakke fra mig. Når I har modtaget pakken viser i den frem på jeres blog og linker til mig. Så simple er reglerne. Håber der er nogen derude der vil være med.

Glædelig pakkekalenderdag derude.

4 kommentarer:

  1. Tadaaaaaa, nu tror jeg endelig jeg nåede det :o) Det ser ud som om jeg bliver den første til at melde mig her hos dig :D har været langt fra at være mellem de 3 første hos de andre, men nu..... YES!!!!
    Det er en helt fantastisk leg.

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  2. ej det vil jeg da super gerne :)

    hvor er det hyggeligt

    mvh Pernille

    SvarSlet
  3. Jamen hallo. Det når jeg da vist lige....men hvordan er det legen er....så gi'r man en lille hyggelig gave til 3 andre og sender på den måde legen videre? Er det sådan det er?
    Knus...

    SvarSlet
  4. Lige præcis Anette! Send mig jeres adresser, så kommer der en lille pakke til jer i de kommende dage. Derefter er det jeres tur til at sende en lille gave videre til tre nye bloggere.
    Hohohooo Merry Christmas.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...