torsdag den 4. november 2010

Ynkelig inspiration...

Neiii, hvor jeg synes det halter med gode kreative tiltag for Frk. Hverdag
KUK KUUUK hvor bliver I af??
Det mest kreative det bliver til, her for tiden, er mit Frk. KrusMusIDus billede. Et 40x50 lærred som er en stor sammen surrium af klip, klister, krusseduller, tusch, tapet, fri fantasi smidt på med overraskende mangel på lækkerhed. Sådan er det jo bare nogle gange. Må ligesom holde mig selv lidt i gang - og dette bliver altså måden.

Hvad der mangler af lækkerhed i kreativiteten, har jeg til gengæld i min nye arbejdsstation. Som lovet viser jeg gerne frem. Foreløbigt ser det sådan ud. Og DET VIRKER! Det er et sted som trækker i mig. Jeg har lyst til at slå mig ned. Og det er for mig den første og vigtigste pointe med sådan en plads.
Så nu venter jeg blot på, at kreativiteten indfinder sig...

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare godt ud, og skrivebordet er da som skabt til at stå lige netop, der hos dig...

    Tror IKKE,inspirationen, kan modstå så fine forhold, ret længe.
    Kh.

    SvarSlet
  2. Den kommer, den kommer. Den kan da ikke andet med den dejlige plet du har fået dig der...og med udsigt til sådan et skønt maleri....super dejlige farver :D

    SvarSlet
  3. Forstår slet ikke hvad du mener, synes det er et fantastisk kreativt billede. Jeg elsker simpelt hen den lille sorte "ugle" i snor.

    Kh. Faster

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...