torsdag den 2. december 2010

Den glade giver.



Manden Min: Sig mig engang Skat...hvad laver du nu?

Mig: Ik´noget!

Manden Min: Hvem hulen er alle de dimser til?

Mig: Det´en hemmelighed.

Manden Min: Jamen, der ligger jo pakker over det hele. Hvem er det til.

Mig: Bare nogen, jeg synes fortjener en lile gave.

Manden Min: Deeeejligt!


Nogen fortjener gaver, bare lige fordi.....

3 af dem går til de hurtige læsere DemSelv, Pernille-Frederikke, AnetteLyskjær, som meldte sig på banen til en pakkekalenderleg.
Resten af Dimsepakkerne, bliver spredt med let hånd til nogle helt særlige.

2 kommentarer:

  1. Ja, det er skønt at give og jeg hygger mig med at gøre indpakningen til noget særligt. Mødte nogenlunde samme reaktion hos min mand i går ... :-)

    SvarSlet
  2. Nogen gange har man bare brug for at give en gave af ren kærlighed. glædelig jul.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...