torsdag den 30. december 2010

En flad tryne & Nytårsfortsæt på forskud

Det der med nytårsfortsætter, har aldrig været noget, jeg sådan har gjort det store i.  Men i år er jeg på sin vis blevet tvunget til det. Jeg står nemlig med næsen trykket flad mod ruden. Og omme på den anden side af glasset, kan jeg se alle de andre drøne afsted med alle deres gøremål, deres liv, deres familier, deres hverdage. Og jeg kan love jer, at min næse er ved at antage ucharmerende former á la fladtrykt grisetryne, i forsøget på, at lure de andre kunsten af.
For med en netop endt barsel, et arbejdsliv der stort set er ikke-eksisterende og et par ridser i lakken, som desværre ikke lader sig reparere med en overfladisk gang maling, må jeg endnu engang til at opfinde den dybe tallerken, og finde ud af, hvad jeg så skal putte i den.
Meeen, jeg har gjort noget godt for mig selv - og om det måske bare bliver en lille appetizer til hovedretten, ved jeg endnu ikke. Men jeg har simpelthen meldt mig til et malekursus. 8 x selvfed selvforkælelse.

JUBII: Nu skal jeg igang. Fandme om ikke jeg skal ha gang i penslerne igen. Med tvang ogg skruetvinger på hænderne. Jeg trænger vist til at blive rusket, så den flade grisetryne igen kan poppe ud til almindelig næseudseende, og måske kan jeg begynde at kigge lidt den anden vej og finde tricket med de der hverdage.

2 kommentarer:

  1. Håber at det lige præcis det er det der skal til, for at få det hele til vende den rette vej....hverdagen, fremtiden og næsen :-)God fornøjelse med kurse, og godt nytår......

    SvarSlet
  2. JUBIII!!! Glæder mig til at høre og se mere. Godt nytår og god vind. KRAM!!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...