tirsdag den 7. december 2010

Sig nærmer tiden...

...Hvor julen kommer.
Og selvom jeg "bare" barsler den endnu, synes jeg slet ikke, jeg har tid til alle de småhyggerier, som jeg kunne ønske. Én ting har jeg dog udrettet idag. Nemlig fået færdigpakket mine små Hygge-Kreatøse-Pause fra hverdagen-Pakker, som jeg så gerne vil give til pigerne i min KreaTøseklub.
Nu håber jeg, de bringer glæde. Bare for GLÆDENS SKYLD. Og IKKE fordi der så skal noget retur (så hvis I skulle læse med derude - så HUSK lige det!!)
Havde jo fornøjelsen af, at sende en Pakkekalendergave til
Hende her...og jeg blev da helt rørt, da jeg læste hendes modtagelse af gaven.
Så kære alle I derude. Glædelig 7. december.


















1 kommentar:

  1. En skøn overraskelse og jeg er JUBLENDE over at JEG er ´en af de heldige der har fået pakke ...Tusind tak Rikke .

    Håber du knækker "nødden" , har lige læst dit seneste indlæg og er sikker på når du kommer igang så ruller det igen ! - Vi er mange der glæder os til at se dine frembringelser. GO FOR IT GIRL !

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...