fredag den 21. januar 2011

#21 KunstKalender

Et kunsthjørne falder på plads.






6 kommentarer:

  1. Det ser indbydende ud Rikke, nu må du bare ha et skab du kan lukke Ludvig ind i, et par timer om dagen ;o)
    Inspirationen spirer, det fornemmer jeg ... god arbejdslyst ;o))

    SvarSlet
  2. Nu er misundelse jo en grimme ting( som jeg normalt ikke lider af), men nøjjjj for hunnan, hvor kunne jeg godt ønske at det var MIT malerum...

    RIGTIG GOD FORNØJELSE, min pige..

    SvarSlet
  3. Den dejligste plads, hvor man let kan forsvinde i sin egen verden og minutter bli' til oceaner af tid....dejlig tid. Skønne farver, blide malerier og en oplagt hvileplads til lidt filosoferen.
    Keep up the good spirit, my dear:D

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare skønt, lyst og inspirerende ud! Glæder mig til at se hvad du tryller frem!
    Ha' en dejlig aften!
    Kh. Jane

    P.s. velkommen tilbage efter pausen! :-)

    SvarSlet
  5. Antager du er et ordensmenneske.... det hele ser så organiseret ud... imponerende ☺

    Super stemning omkring dit malerum..

    SvarSlet
  6. Åh hvor ville jeg ønske, jeg havde plads til et "Betina-rum". Her er kreativiten gået HELT i stå......

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...