torsdag den 6. januar 2011

#6 - 7 KunstKalender...Kom nu ud af skabet.

Pakken fra igår bliver genudsendt i dag, med det håb, at der dog må være nogen derude, der vil vise frem:-)
I dag gemmer der sig lidt af en perle bag låge nummer 6. Nemlig
DIN KUNSTPERLE!
Tænke, at der må være andre derude, der selv sidder med fingrene i skidtet - kunsten forstås. Og GUUUD hvor ville det være skønt, hvis du ville dele.
Derfor opfordrer jeg DIG til at sende mig et billede af dit kunstværk. Så smider jeg det herind  med stor fanfare og klapperi. Så AL JANTELOV FRABEDES. Vis hvad du kan - så vi kan inspirere og dele med hinanden. (Jeg skal selvfølgelig nok huske at krediterer med links til dig og din blog)
Håber du er med på ideen.
Send mig et billede + link + navn til:

4 kommentarer:

  1. Tusind tak for din søde nytårshilsen hos mig! Godt nytår til dig også!
    Helle.

    SvarSlet
  2. min kunstart er i disse dage at regne mean. tal for piger og drenges sproglige forudsætningr med henholdsvis dk og to.sprogs baggrund - det er et kunststykke, siger jeg bare:o)

    SvarSlet
  3. ....og li'så snart jeg har kæmpet mig ud af motivationsbremsen og har noget nyt på tapetet, sender jeg dig fluks en lille bid mine udfoldelser...

    SvarSlet
  4. Skønt. Dejligt. HipHurra for, at der er en der tør ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...