tirsdag den 4. januar 2011

Dagens grunder...altså af lærreder forstås.

Ja jeg er hoppet lige på hovedet ud i overdådig vildskab hvad angår maleriet. Har været ude og invistere i par lærreder mere, for pludselig huskede jeg, hvordan det er, jeg arbejder med billeder. Lige nøjagtig ligesom jeg arbejder med alle mulige andre projekter. Jeg har gang i en masse på en gang. Det giver mig en dynamik at "hoppe fra billede til billede". Har dem sågar stående lige ved siden af staffeliet, så jeg hele tiden kan ha et øje på dem, imens jeg arbejder med det igangværende maleri...DÈR ser jeg ting, som jeg ellers ikke ville se.
Faktisk bruger jeg forbavsende meget tid på at betragte billederne undervejs. Men at gøre et billede færdigt fra første til sidste strøg uden at have været i gang med et utal af andre projekter samtidig - No Way.
Så to lærreder mere er her til morgen blevet grundet og klar til at blive kastet ud i "jobrotation" 

3 kommentarer:

  1. Gang i dig!! Dejligt at se at du alligevel ikke er helt færdig med at male. Rock on!!

    SvarSlet
  2. Har det helt som dig - det bliver bedst, når der er flere i gang.

    SvarSlet
  3. Enig - lærreder skal angribes i flok. Dejligt at du er kommet så godt i gang med penslerne igen.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...