torsdag den 27. januar 2011

Giver det mening?

Overhovedet ikke det, der ligner. I hvert fald ikke for andre end mig. Ingen æstetik. Ingen højere symbolsk tematik. Ingen lækkerhed.
Men jeg har kastet mig ud i projektet, som en løvinde, der kaster sig frådende over sit bytte. Af den simple årsag, at det føles livsnødvendigt.
Jeg er ved at lave min helt egen Journal. Og der er ikke andet mål med det end, at det skal være sjovt og en løbende proces.
Mit kompliment til hende her og hende her for både det tilsigtede OG utilsigtede inspirationsspark.





2 kommentarer:

  1. For mig gi'r det fuldstændig mening, Rikke. Er selv dybt facineret af art journaling og har længe haft lyst til at kaste mig ud i samme projekt. Det ser vanvittigt spændende ud.
    Prøv lige at tjekke hende her ud
    http://www.ihanna.nu/blog/
    Jeg har et link til hende på min blog under "fra andre steder i verden".
    Tror det er en god måde at holde sig i gang på.
    Ha' en dejlig weekend....

    SvarSlet
  2. You GO Girl, jeg synes det ser fedt ud. Bliv ved og ikke "think much" ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...