mandag den 3. januar 2011

Hverdagens 1 års fødselsdag. GiveAway

Ja jeg kan vel egentlig bare kigge på Ludvigen, der numser sig rundt i stuen og er i ALT, hvad der kan stikkes en nysgerrig næse i. Der er gået et år. Den 13. januar har bloggen 1 års fødselsdag, og da jeg læste mit  allerførste indlæg igennem, handlede den om Ludvigens snarlige komme (han dukkede op i ekspressfart d. 23 januar.)
I den anledning vil jeg gerne give jer en gave. En 1-årsfødselsdags GiveAWAY.
No *1

No *2

No *3

Premien er en af mine ArtMoneys (efter eget valg) - et lille kunstværk til en værdi af 200kr, som rent faktisk KAN anvendes som vaskeægte valuta i diverse butikker, eller man kan ramme den ind og bare nyde den, som det lille kunstværk, den er tænkt som.
(Hvis du i dette øjeblik er totalforvirret, så tag lige en kigger her http://www.artmoney.org/ eller hold øje med KunstKalenderen i de kommende dage, hvor du vil blive præsenteret for konceptet.

Reglerne er som altid:
  1. Lod for en dejlig kommentar (som jo altid glæder os Bloggers By Heart)
  2. Lodder hvis du også melder dig som fast læser (Og selvfølgelig også hvis du allerede er en af de trofaste)
  3. Lodder hvis du synes, andre også skal ha muligheden for og fornøjelse af at deltage - og smider et link på din blog. 
(skriv lige hvilken ArtMoney du ønsker at vinde, og hvor mange lodder du deltager med...bare for nemheds skyld, ik:-)

Udtrækningen foregår selvfølgelig på Bloggens 1-års dag.
 Den 13 jan.
Rigtig God fornøjelse

10 kommentarer:

  1. Nummero 1 lod hermed gives for en super god ide og ja jeg glæder mig også til at følge din hverdag her i januar ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er de skønne....er mest forelsket i det midterste. Er vild med engle. Deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  3. Fede billeder og kæmpe tillykke med blogfødselsdagen!
    Englen er super flot!!

    Jeg vil gerne være med med 3 lodder ☺

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne deltage med to lodder og jeg vil gerne vinde nummer to. Den er helt særlig!

    SvarSlet
  5. De er rigtig fine hver især, men 2'eren kan jeg bedst li'. Jeg deltager med 2 lodder!

    SvarSlet
  6. Hvor er de smukke, dine artmoney.
    JEg er med på 2 lodder og kan bedst li' nr. 1

    SvarSlet
  7. Smukt. 2 lodder til mig, og jeg satser på at vinde nr. 2!!

    God dag.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Jeg er med på hele dynen - tre lodder på artmoney nr. 2, som jeg vildt gerne vil vinde.

    SvarSlet
  9. Skøn give-away! Jeg deltager med to lodder,og synes, at nummer 1 er rigtig fin.
    Hørte om konceptet for et par år siden, men har endnu ikke før hørt om nogen, der sådan virkeligt ligesom dig har konverteret dem - det virker altså :)
    Forøvrigt også en god idé som gave til kunstinteressedere, hvis smag man ikke er helt sikker på (om ikke andet, så kan de købe en kop kaffe og et par bøger ;) ).

    SvarSlet
  10. Kan jeg mon nå at smide tre lodder i puljen? Dejlige billeder! Håber jeg kan se dem live ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...