onsdag den 5. januar 2011

Hvor tosset er man så?

Kender I de dage, hvor man har en gnavende fornemmelse i hele kroppen, og man har lyst til at skabe sig helt overdrevent hysterisk og utilregnelig. Kaste sig ned på gulvet og hamre alle lemmer hårdt ned i gulvet samtidig med, at man er til farer for sine omgivelser i en radius af et par meter.
Og hvad fanden skal man egentlig bruge sådan en følelse til??? Og så når man ikke engang ved HVORFOR, man har det sådan!!!!

Bare man for et øjeblik var 2½ og kunne te sig sådan, uden at nogen synes, det var synderlig underligt...måske gjorde jeg det bare for lidt, da jeg var barn?? Nå nej, synes at erindre, at der var noget med en tur i Fakta engang...Right Mutti?

5 kommentarer:

  1. Hvad med en gåtur ud i den kolde og smebelagte skov...og SKRIGE det ud...kan evt også kastes med en masse sne og trampes hård (dette dog uden den store larm). Hvis du altså ikke har børnene hjemme...det kan godt være at de vil syntes det er lidt for spøjst :-)

    SvarSlet
  2. Kender det gopdt.
    Tror måske det er hormonerne der er i iorden.
    Det plejer min mand og sige, når jeg har det sådan...
    Så tænder han først på knappen :-)

    SvarSlet
  3. jeg synes bare du skal smide dig på gulvet og få det ud he he...

    Jeg har altid fået sådan nogle omgange der... forfærdelig temperament. Men det plejer at gøre godt med en lur. Under dynen, bande lidt af det hele.. og lukke øjnene i en ½ times tid ☺ Det hjælper!

    SvarSlet
  4. Skrig af dine lungers kraft ind i en pude. Slå alt hvad du kan ned i din seng. Spark til dynen. Men lov mig, du kun reagerer fysisk på bløde ting. For det gør fandens ondt at sparke til en hoveddør - det ved jeg nemlig! :)

    SvarSlet
  5. Det er lidt spøjst du skriver det, for lige præcis i dag har jeg været 2½ år gammel. Først skraldgrinet, for at finde mig selv liggende og tudbrøle på gulvet, efter bare et par minutter. Men jeg har også nogle meget mærkelige dage og jeg ER splithamrende tosset. Mit forslag er at du bare skal give efter, og være 2½ år, hvis det er det du har lyst til. Måske ikke lige hver dag. Men engang imellem er det altså okay. :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...