mandag den 24. januar 2011

Takker og Bukker

At modtage en Award er vel nok det mest anti-hverdagsagtige en Frk. Hverdag kan blive udsat for....så udfordringen er stor, men hermed taget op.
Og som sig hør og bør takker jeg for modtagelse af awarden, som jeg har modtaget af  Stjerneglimt og Demselv

Nu kommer det svære...de OTTE ting om mig selv....ak og ve. Jeg som eller er et privat menneske.

1.Jeg er indehaver af et totalt kaoshoved, der ikke altid stemmer overens med det smilende ydre, jeg oftest er udstyret med. Tro mig. Det kan give komplikationer.

2. Jeg KAN BARE IKKE MALE RØDE BILLEDER!! Har prøvet et utal af gange, men det ender fandeme og sgu altid med blå/grønne billeder, inden jeg er færdig, og de er blevet malet over maaange gange.

3.Jeg er MEGET dårlig til at indrømme, når jeg har taget fejl.

4. Jeg er stor slave af JanteLoven....Hvis nogen siger, at "jeg ikke skal tro, jeg er noget..." SÅ TROR JEG DEM SGU! (Og spørg lige om det er et handikap, der vil noget!!)

5. (Og denne her kan jeg sikkert få masser af "tæv" for her i Blogland.) Men jeg synes altså bare ikke hende Julia Lahme er det fantalastisk fænomen, som alle hejser hende op til at være. Sorry Julia...

6. Jeg har endnu ikke sagt højt (for nogen!!), hvad det er jeg virkelig drømmer om at blive, når jeg bliver stor...altså sådan RIGTIG stor!

7. (og så må I altså bare ikke sige det her til nogen, men jeg synes ham der Ben Affleck er ret så nice - især i Armageddon...og det er altså ikke en film, der ellers passer ind i resten af min Favorite-playlist. Ved simpelthen ikke hvad der gik galt)

8.Jeg har engang lavet en bule i vores bil. Og Manden Min har ALDRIG fået at vide, hvordan det skete...visse ting skal bare forblive en hemmelighed...men jeg afslører gerne, at det var noget, der stod MEGET stille.



 Det var, hvad det kunne blive til i denne omgang. Da jeg kan se rundt omkring hos alle jer kære bloggere, at Awarden er ved at have nået godt rundt, lader jeg den fine sag stagnere her med en selvfølgelig opfordring til at byde ind, hvis man af en eller anden grund er blevet overset. Så hermed sendes awarden ud i cyberspace og lander hos hvem der end tager imod.
 
God aften derude.

3 kommentarer:

  1. he he jeg er tydeligvis slet ikke med på noderne og kendte ikke kultpersonen Julia Lahme.
    Måtte ind og tjekke hende ud.... og nej er ikke voldsom imponeret... men er heller ikke just målgruppen, eftersom jeg ernt faktisk værdsætter og elsker min mand og vil være sammen med ham resten af livet og mener at mine børn er den primære mening med mit liv. hmmm jeg er nok lidt for jysk til at synes det er imponerende køre en kvinde-ligsstillings-kamp i stilling...

    og hvor gør det mig trist, at du ikke maler røde billeder.... elsker rød og det kraftfulde udtryk!
    Men ser frem til at se de grønne og blå billeder... hvor er det fedt at du har genoptaget at male billeder!

    SvarSlet
  2. Jeg elsker punkt nummer 1, 7 og 8! Så er jeg pludselig ikke alene om kaoshoved, hemmelige buler - og hemmelige crushes på hemmelige filmstjerner!
    Tillykke med awarden - glad for du tog imod den ;-)
    K.h. Sasia

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...