lørdag den 1. januar 2011

Vil du være med??

I dag vil jeg invitere DIG til at kigge med i min
Januar-Kunst-Kalender.
Startende i dag 1. januar og indtil d. 24. januar!
Efter en decembermåned med SÅ mange fine kalendre rundt omkring, synes jeg, at det må være på sin plads, at jeg bidrager med lidt. Og derfor har jeg lyst til at give jer lidt kunstneriske indput.
I løbet af de næste 24 dage, kan du hver dag kigge forbi og få dagens lille kunst-fix i form af et tip. En ide. Et kig. Et link. Inspiration. En udfordring. Kunst på alle tænkelige måder.
Håber I er mange derude i blogland, der vil få glæde af dagens lille kunst-indput, og læg endelig en hilsen med dine erfaringer og meninger om kunsten.
Vel mødt & God fornøjelse

4 kommentarer:

  1. SIKKE en god ide!! Glæder mig til at følge med, januar kan s** være så keeeeedelig....! og GODT NYTÅR. Klem Louise

    SvarSlet
  2. kære Louise.
    Dejligt at høre...Spred endelig budskabet. Kan jo være der er flere, der trænger til nogle indput.

    SvarSlet
  3. Årh, hvor cool ... tror det er lige hvad jeg trænger til. Jeg er heeeelt enig med Louise i at januar godt kan være noget trist og 'nederen' efter en december med totalt meget gang i den!! Skal nok linke til din kalender!! :-)
    Thumbs up, og ha' en fantastisk 1. januar.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  4. Du kan da tro jeg vil følge med. Spændende hvad du finder på....og jeg vil i den grad linke til dig, kære Rikke. Fabelagtig idé.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...