tirsdag den 8. februar 2011

Dengang det hele startede

Hos Brilleting var der et indlæg om, hvordan og hvornår hendes kreativitet startede. Og det har sat mig i tænkebos over, hvornår jeg selv startede i dette kunstneriske univers.
Og med et meget tiltrængt og grundig oprydning i nogle MEGET dybe skabe, fandt jeg dette udklip af et gammelt lærred. Rent faktisk mit FØRSTE lærred. Jeg har ikke gemt hele billedet, kun et lille udklip fra det.
Nu har jeg sat det i glas og ramme. For man skal huske, hvordan ting starter og hvorfra de kommer.

2 kommentarer:

  1. Weeehuu!! Cool, at du 'bed på' min opfordring, og endnu mere fedt at du på den måde 'fejrer' din begyndelse udi kunsten. Det er et superfint billede du har dig dér - meget dig!!
    Ha' en lækker dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  2. Hej Hverdag.
    Du vandt jo et par øreringe, for noget tid siden, men jeg mangler din adresse, så jeg kan sende dem.
    Du kan sende den til Soehestenblog@yahoo.dk
    Vh Trine - Søhesten

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...