søndag den 27. februar 2011

ForårsGiveAway fra Mig til Dig

I dag er den her...altså FORÅRET. Og derfor vil jeg lige minde jer alle om min GiveAway. Spred forårsbudskabet med min GiveAway!

To lækre Forårs-Have-Børne-InspirationsBøger.
Jeg trækker 2 vindere d 1. April.
1. vinder får "Børn i Haven"
2. vinder får "Gør din have til en oplevelse"

Det eneste du skal gøre for at være med, er at skrive en kommentar - that's all.
(Hvis du vil være med til at sprede forårsstemningen helt ud i krogene af Blogland, må du meget gerne låne billeder og linke)

Hermed spredes forårsstemningen ud i BlogLand. fra Mig til Jer.

25 kommentarer:

  1. Hvor er det en fantastisk give away. Jeg bliver glad og får kriller i maven bare af billederne :)

    SvarSlet
  2. JAAA, jeg vil gerne vinde lidt forår :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det pænt af dig at sprede forår :-)

    SvarSlet
  4. Jeg vil skam også gerne vinde :)

    SvarSlet
  5. Dejligt du spreder lidt forårsstemning. Jeg vil gerne deltage i din give away.

    SvarSlet
  6. har selv børn i haven men ville elsker en bog om at gøre haven til en endnu bedre oplevelse ....

    SvarSlet
  7. sikke en god ide ☺ Synes nu foråret har sneget sig ind... jeg har kvidren i haven i stor stil ☺

    SvarSlet
  8. Sikke skønne bøger. Den første har jeg lånt på biblioteket flere gange :)
    Jeg låner billedet og spreder det glædelige budskab. God lørdag!

    SvarSlet
  9. Kunne da godt tænke mig at stifte bekendskab med én af bøgerne :-) Har selvføl' lavet en reklame for dine lækre bøger!

    SvarSlet
  10. skønne bøger - krydser fingrene :-)

    SvarSlet
  11. Nej hvor hyggeligt. Jeg vil mægtig gerne vinde en af de bøger. Glæder mig til det rigtigt bliver forår og man kan komme i haven (omend den er lille ;-)

    God mandag

    Edith

    SvarSlet
  12. Forår!!! Forårs-give-away! Herligt.

    SvarSlet
  13. Her venter vi også med længsel på lange udedage i den store have - ville være dejligt at kunne gøre den endnu mere børnelækker :)

    Mvh Thehuset

    SvarSlet
  14. Jeg er med, Rikke. Min have mangler altid fornyelse og inspiration for både børn og voksne.
    Har lånt billedet på min blog og sendt forårsstemningen videre.....

    SvarSlet
  15. Jeg elsker havebøger! Jeg vil meget gerne være med!

    Tjek også min giveaway ud :)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  16. Dem vil jeg da gerne vinde én af her på nippet til sæson-start i haven!
    Mvh. Maja
    maja@feenstra.se

    SvarSlet
  17. Den vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  18. Tror lige det er sådan en bog, der kan få sparket mig igang:)

    SvarSlet
  19. Jeg har børn og have - og elsker begge dele, så det ville da bare være helt fantastisk at vinde en af de fantastiske gaver. God weekend!
    :-) Bebe

    SvarSlet
  20. Åh, hvor bliver det dog dejligt med sommer! Jeg får helt sommerfugle i maven ved bare at kigge på billederne. Jeg vil rigtig gerne være med i konkurrencen!

    Venlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  21. Jeg vil meget gerne være med - og er glad for at jeg på grund af din fine giveaway, fandt frem til din herlige Blog

    x

    creativetail

    SvarSlet
  22. Åh, jag skulle bli väldigt glad för att vinna. Är gärna med...

    SvarSlet
  23. Hvor fine bøger er det lige! Jeg vil meget gerne være med!
    Jeg har også gang i en give away hos mig, hvis det var noget:-)
    -Dorthe

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne være med i din fine give away, og jeg glæder mig til at følge din blog fremover

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...