tirsdag den 1. februar 2011

Jeg flytter hjemmefra...

Hver gang jeg har fået installeret mig med pensler og maling, er pladsen blevet inddraget til stue eller værelse eller rygerum eller børneleg, og så var der ikke rigtig plads til min malepletter på gulvet mere.
Så nu har jeg taget konsekvensen og fået mig ET ATELIER!!!!
FANDEN OG SGU!
Jeg vil ha lov til at svine og lade tinge flyde...for det er altså sådan, jeg arbejder bedst!

I morgen tager jeg maling og staffeli under armen og installerer skidtet på Kulturspinderiets Atelier. Og så må vi se, hvad der kommer ud af DET!

8 kommentarer:

  1. Det lyder dejligt og spændende med et eget sted til penslerne. Jeg kan huske da jeg malede meget (før jeg fik børn) ønskede jeg også et atelier. Men det må vente til de er lidt større.
    Jeg glæder mig til at høre om det når du bliver installeret :-)

    SvarSlet
  2. Nej hvor spændende...og jo også et vidunderligt sted at have sit atelier.

    SvarSlet
  3. Hvad blev der af det loftatelie du havde indrettet?
    Kendte ikke lige Kulturspinderiet... googlede det... og det ser da super fedt ud. Fordelen må da også være, at kunne sparre med andre, mens du arbejder.
    Du snakkede på et tidpunkt om at være i en udvikling med dit maleri. Måske dette egentlig vil være det oplagte miljø at slå sig løs i og finde dit nye "kunstneriske udtryk" ☺

    SvarSlet
  4. SÅDAN!!! Godt Rikke..

    iøvrigt takker jeg TUSIND gange for den lækre hygge/ kunst/inspirationspakke, du er da bare den bedste datter..

    Håber, så meget at du får go`gang i penslerne..


    Kærlige kram, Mutti

    SvarSlet
  5. Wuhuuuu!! Hvor lyder det bare fedt!! :-)
    KANON for dig!!
    Ha' en toplækker aften ovenpå den skønne beslutning!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  6. Kære Maja.
    Der var ligesom ikke plads til pletterne på gulvet og de store armbevægelser på det fine sted i stuen, som jeg havde fået "bevilliget". Og så må man jo tage konsekvensen og rykke ud, hvor der kan komme lidt luft under vingerne.
    OG JEG GLÆDER MIG!!!

    SvarSlet
  7. Hvor lyder det fantastisk, Rikke. Pøj pøj med projektet....og jeg regner da lige med, at du fortæller os lidt om din 'flytten hjemmefra'!

    SvarSlet
  8. Hvis det er det samme sted, som du tidligere har haft atelier, er jeg ikke i tvivl om, at inspirationen vil indfinde sig. Glæder mig til at se resultaterne.
    Kh. Faster

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...