torsdag den 3. februar 2011

Nu i eget navn

Jeg har flere gange haft en hjemmeside, hvor jeg har "lagret" mine malerier. Og navnene på disse hjemmesider, har af en eller anden grund altid båret et "kunstnernavn" -et alias.
Har tænkt, at man da ikke kunne ha en hjemmeside der hed noget med "Rikke"...men hvorfor egentlig ikke?? Det er jo det, jeg hedder...og derfor har jeg nu endeligt fået lavet mig en hjemmeside, som hedder...TADAAA: mit navn.


Og spørg mig nu ikke hvorfor, jeg har været så længe om dét!?

5 kommentarer:

  1. wauuu det er en rigtig flot hjemmeside! ... og meget flotte billeder du har lavet ☺

    SvarSlet
  2. FLOT hjemmeside - tillykke med det!

    SvarSlet
  3. FANTASTISK hjemmeside, og sikken nogle LÆKRE malerier! Jeg er helt vild med dine farver og ja - det hele! Toplækkert!
    Ha' alletiders dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  4. Sådan - tillykke med din dejlige hjemmeside, din genfundne energi og dit nye atelier. Hvor er det fantastisk.
    Ha' en dejlig weekend!

    SvarSlet
  5. Vad roligt! Grattis till en ny vårstart kan man säga kanske ;)

    /Mia

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...