torsdag den 3. marts 2011

Tilmeld dig her!

Jeg har igennem længere tid arbejdet på at opdateret min hjemmeside, hvor man kan se mine malerier, mine collager og gouache. Det er mit udstillingsvindue ud til kunstverden og private, som er interesseret i eksempelvis at købe og/eller udstille mine billeder.

Selvom Bloggen her er af mere privat karakter, synes jeg, at jeg har fundet en fin balancegang, hvor jeg bl.a kan vise hvorfra jeg får inspiration, arbejder med mine billeder, netværker og vise frem.

Hvis du er interesseret i at følge med på min hjemmeside, kan du tilmelde dig mit Nyhedsbrev, ved at sende mig din mailadresse til rikkerojkjaer@gmail.com

Hvis du kender nogen, der kunne have interesse i at ha' mine billeder på udstilling, hører jeg rigtig gerne fra dig på ovenstående e-mail.

Rigtig God dag derude.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...