torsdag den 7. april 2011

BAAANG!!!

Tiden flyver i disse dage. Der er så mange ting, jeg gerne vil dele med jer - gode ting, men når ungerne er hentet, maden  lavet, opvasken taget, ungerner kommet i nattøj og puttet, ja, så siger det simpelthen BAAANG! Og nej, det er ikke panden-ned-i-bordet-bang, men hovedet-mod-puden-pluff (eller hvis jeg skal være helt ærlig....kinden-ned-mod-sofaens-bløde-hynder-slvurrmmph.)

Men lur mig om ikke snart det er weekend, så kan det være der bliver en stund til lidt lækker blogging.

2 kommentarer:

  1. Vil lige sige "TOP NNNICE" til din blogs nye makeover. Hjemme hos mig siger det også bare (schhwumpf) og så ligge jeg på puden. Det er vist også der den geniale energi kommer fra ;) knus

    SvarSlet
  2. så fine kikkebokser og nydelige tegninger fra barna :) - og super makeover :) Gratulerer

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...