fredag den 8. april 2011

En bog på rejse.

Jeg er blevet inviteret med på et kunstprojekt, som arbejder med ArtJournalling.
En udtryksform som er ganske ny for mig, men som jeg er fuldstændig BJERTAGET af.
Vi er tolv deltagere som hver laver en bog. Denne "personlige" bog bliver så sendt videre rundt til 11 andre kunstnere. Med en deadline hver måned, vil bogen skifte hænder 12 gange, og om 1 år er min bog tilbage hos mig. Hver gang man modtager en bog, skal man udfylde/dekorere/male en side i den tilsendte bog og derefter sende den videre.
Det er intet mindre end et fantastisk projekt. Og jeg kan slet ikke vente med at se alle de fine resultater der i det kommende år vil dumpe ind af min brevsprække.
Første bog er DoodleDiems smukke udgave. Tak Pia. Jeg vil gøre mit til, at du får en skøn bog tilbage næste forår.


4 kommentarer:

  1. Hej Rikke - tak fordi du lagde en kommentar ovre i Hurlumhejhuset hos mig, så jeg ku finde dig. Glæder mig til at læse/se meget mere til dig. KH Lisbeth

    SvarSlet
  2. Sikke et fantastisk projekt... jeg er sikker på, at det bliver nogle meget spændende bøger.... Ret genialt!

    SvarSlet
  3. Ejjjj ,hvor ser det alt for spændende ud, håber du viser noget mere om projektet!!!

    SvarSlet
  4. Hej Rikke
    Er faldet over din blog for ganske nyligt - og jeg lover dig for at blive hængende. Er VILD med din stil og dit farverige univers.
    Er selv total papirnørd - og det kribler i mig for at vide, hvordan alle disse mange lækre art journals endte med at se ud... Har ledt efter et blogindlæg, men kunne ikke finde et....
    Kærlig hilsen Susanne fra mitkrearum.dk

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...