lørdag den 2. april 2011

Home Alone

I dag er mindstemanden og jeg alene hjemme...Bumbum! What to do? Hvis jeg skal være helt ærlig, er jeg ikke det mindste i tulle-rundt-alene-herhjemme-humør. Snarere lad-mig-komme-ud-og-ikea-shoppe-helt-vildt-humør. Forsøger at få afsat Ludvigen til Svigermor. Ellers må jeg jo tage drengen på nakken og komme derudaf.
Eller måske en kunstdag for mig selv...hmm heller ikke en dårlig ide. Har faktisk en masse hængepartier, som trænger til en seriøs opsang. Eller måske bare et overblik. Eller jeg kunne også bare synke dybere ned i sofaen ved siden af brændeovnen med kaffe i hånden og computeren i skødet og Blogge den for vildt.
Eller? Eller Eller? Eller andre gode ideer???
Yearh yearh - Vægelsind du mit mellemnavn.
Anyway ha en dejlig dag derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...