torsdag den 14. april 2011

Kunstner(net)Værket

KOM MED KOM MED KOM MED KOM MED KOM MED KOM MED KOM MED
Vil du være med til at etablere et kunstnernetværk her i Blogland? Kender du nogen, der vil være med? Eller kender du nogen, der kender nogen?
Når jeg kigger rundt hos alle de fantastisk, dygtige, kreative kreabloggere bliver jeg enormt inspireret af den dynamik, der opstår i deres ideudveksling.
Er der nogle kunstnere derude, som vil være med til det samme stunt.

Meld dig som fast læser herinde, så vi kan finde dig igen, og vær' med til at oprette et netværk af kunstneriske mennesker, som vil være med til at sparke gang i dynamikken og ideudvekslingen.
We could make a BLAST!

Det nemmeste er selvfølgelig, hvis du selv er blogger, så vi også kan kigge med hos dig, men alle er velkomne til at give kommentare, give inspiration, følge med på sidelinjen og ikke mindst sprede budskabet (Brug gerne billedet øverst i dette indlæg)

Så altså kom frisk kom glad.

25 kommentarer:

  1. God ide, den hapser jeg lige, er det ok? eller forkert så giv mig lige et Heads up. og god bedring til dig

    SvarSlet
  2. Du må endelig HAPSE - Og gerne i STORE BIDDER :-)

    SvarSlet
  3. Om??? Kære Rikke - det vil jeg da i den grad.
    Spændende, hvad det kan udvikle sig til...og spændt på, hvad og hvordan det kommer til at fungere.
    OG - så nupper jeg selvfølgelig lige billedet og råber lidt i megafonen.

    SvarSlet
  4. Super Anette. De må da findes derude!!

    SvarSlet
  5. Jeg er med! :-)
    Maleriet har godt nok levet et stille liv de seneste 2-3 år (efter jeg har fået børn....) men det kommer igen, ved jeg. Se evt. barnholdt.dk
    Glæder mig til at høre mere....
    Pia

    SvarSlet
  6. Jeg vil utroligt gerne være med, og sender straks initiativet videre på min blog og til en meget dygtig billedkunstner jeg kender

    SvarSlet
  7. Jeg er dæleme også frisk :-)

    Laver lige et indlæg senere på bloggen min :-)

    SvarSlet
  8. Vil gerne være med .
    Mvh Kirsten

    SvarSlet
  9. Lyder spændende, hvordan skal det lige forgå Rikke, her på din blog eller vil du oprette en ny.
    hvad er dine tanker omkring det :)
    Christina

    SvarSlet
  10. Hej Meisolle/Christina. Ja hvad er egentlig mine tanker omkring det? :-)
    Min tanke var i første omgang at RÅBE HØJT TIL ANDRE KUNSTNERE! For jeg kunne simpelthen ikke finde jer derude. Synes denne blogverden er et genialt forum at nå hinanden igennem. Der er så mange muligheder i det. I første omgang vil jeg bare lade det foregå igennem min egen blog RikkeRøjkjær, men efterhånden som interessen (forhåbentlig) bliver større, kunne man jo sagtens oprette en blog for KunstnerVærket. På den måde ville der blive samling på folk. Netværket skal være et levende, dynamisk netværk som giver plads til forskellighed, og hvor dét at give hinanden inspiration, tips, tricks og ideer er i højsæde.
    Jeg vil senere skrive et indlæg om, hvad et sådan netværk mere konkret kan bruges til og HVORDAN man bruger det. Så hold endelig øje herinde :-)
    Håber det gav lidt svar - sådan i første omgang.
    Rigtig god søndag
    Hilsen RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  11. Jeg har idag lavet et indlæg for det på min blog. God søndag ;.)

    SvarSlet
  12. Jeg vil da følge med i, hvad der sker her på siden ;-)

    Jeg har oprettet en blog, men har endnu ikke skrevet mit første indlæg :-D

    Kh. Mette Holmberg
    www.Gallerimetni.dk

    SvarSlet
  13. Hej Mette. Hjertlig velkommen til. Både her i Blogland og i KunstnerVærket. Håber vi kan give hinanden nogle kærlige spark i inspirationens hellige navn:-)
    Mange hilsner
    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  14. Der mangler helt sikkert et sted vi kan debattere og give hinanden tips og tricks.. det har jeg længe søgt, jeg ved ikke om en blog er det ideelle om det bliver til at overskue, men måske kunne man kombinere det.

    Jeg startede et kreativt netværk sidste efterår, hvor der først de sidste par måneder kommer mere og mere gang i den derinde.. Men det er for alle også nybegyndere..

    Prøv og gå ind os se hvad du synes Rikke.. det hedder http://minkreativemoster.dk/..

    Ellers hænger jeg bare på her også :)

    SvarSlet
  15. Jeg er med - jeg blogger også en del om have og blomsterbinderi, men man kan da også se et maleri eller to hos mig. Måske får maleriet sin egen blog en dag - vi ser. Men jeg har en hjemmeside til dem : www.tullerier.dk og en facebookside, som kan findes via min blog. Jeg prøver lige at lave et indlæg om din idé , Rikke. Godt initiativ!

    SvarSlet
  16. Hej Rikke!

    Genial idé, super initiativ, TAK for det :D:D:D

    Det har da så absolut vakt min interesse,og jeg er da klart frisk på at høre mere om dine tanker/ideer, så kom frisk frem....

    Kort om min tilgang til kunsten: Jeg er udd. inden for Grafisk Design & Formgivning. jeg har altid været og der det stadig, selv udøvende både udi maleri,tegning,modellering, samt en millionmilliard andre kreative aktiviteter, dog er maleriet/tegneriet det jeg troeligt vender tilbage til med varierende mellemrum... Er stadig ny i blogland http://tantetutshule.blogspot.com/... så hvis netværkskontakt ønskes, kontakt mig da gerne via min blog.

    Venligst Jeannett Bech

    SvarSlet
  17. Synes det er en genial idé, Rikke. Jeg vil helt sikkert følge lidt med og måske melde mig på et senere tidspunkt, men maleriet har ligget stille i de seneste år, så vil nok ikke kunne bidrage så meget med ideer og inspiration i det hele taget. Må se hvad fremtiden bringer, men ville i hvert fald lige give dig mit besyv til ideen:)

    SvarSlet
  18. Rigtig god ide, som jeg er med på. Har selv tænkt tanken om noget lignende flere gange,så jeg er rigtig spændt på hvordan bloggen udvikler sig.

    SvarSlet
  19. Rigtig god ide :-)

    SvarSlet
  20. Dejligt initiativ.
    Jeg vil gerne deltage. Følger med her og ser hvad der sker.
    Solskinshilsner

    SvarSlet
  21. Good idea!
    I like this.

    ;-)

    SvarSlet
  22. Jeg er med på ideen
    Starte lige med en kigger fra sidelinjen til ledige stunder igen bliver en del af mit liv! Læs efter eksamne :-)
    Maria

    SvarSlet
  23. Hej Rikke

    Jeg vil også gerne være med - har dog ingen blog.
    Kan se du er på deltagerlisten til Åbne Atelierdøre. Det er første gang, jeg skal være med :)

    Mange hilsner Jane Lerche
    www.janelerche.dk

    SvarSlet
  24. Hej Rikke!
    Jeg er kommet ind på din blog via Karen Klarbæks. Det lyder som en rigtig go' ide med et kunstner(net)værk. Maler selv i perioder og kunne rigtig godt tænke mig noget at sparre med!
    Jeg har endnu ingen blog, men har seriøse ambitioner om en(((O;

    De bedste hilsner Sille

    SvarSlet
  25. Hej Rikke.
    Jeg vil også gerne tilmelde mig. Som hos så mange andre ligger maleriet lidt stille. Det er nemmere at gå til og fra en symaskine end malergrejet når man har små børn. Men lidt hist og pist bliver det til i ny og næ.. Spændt på hvad dit initiativ byder på...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...