onsdag den 13. april 2011

Noget om branding...

...og om, at KOMME FREM HER I VERDEN.
Der er noget jeg har gået og grumlet over i lang tid....dét der med branding. Hvad er det egentlig for en størrelse? Bevares jovist, der er BlogGuruer der har formået at gøre sig selv til et brand - men dælme dytme om jeg kan lure tricket?
Hvad er indgangsspørgsmålet for at komme med i klubben?
Og kan jeg ringe til en ven?
Og selvom jeg udemærket ved, at jeg nu kommer ind på brændfarligt territorium, kan en lille del af mig ikke lade være med at tænke, om der går "Kejserens Nye Klæder" syndrom i skidtet. Altså, hvis de få "rigtige" siger "HEP", ja, så gør vi andre det også.
Hvordan skaber man sig et brand om det at være billedkunstner? Jeg har vendt og drejet problemstillingen til hudløshed, og jeg padler rundt, og har bare ikke fundet førnævnte indgangsspørgsmål.
Når man er sit eget brand bevidst, tror jeg, at det på mange fronter bliver nemmere at sælge sin vare - for man VED, hvad man kan tilbyde sin kunde. Så på nogle måder er der ting, der bliver nemmere.

Nå, men imens jeg alligevel ligger med kroppen i vandret stilling med tekoppen ved min side, så kan jeg jo passende bruge noget af den dyrebare tid på, at tænke lidt nærmere over problematikken - eller UDFORDRINGEN, som det jo hedder these days. Bevar os vel....vi har ikke problemer, vi har udfordringer!!
Og så tror jeg desuden, jeg vil ringe til en ven!

3 kommentarer:

  1. Samme spørgsmål har jeg grublet over længe, Rikke! Og fatter NADA om, hvordan tingene hænger sammen. Kender hverken formlen, tricket eller indgangsreplikken, så mon ikke jeg også skulle ringe til en ven, som kender én af delene?
    God bedring....

    SvarSlet
  2. Hovhov man er væk et øjeblik og så flytter du - jamen så må man jo bare følge med her
    PS skriver du ikke bare svaret her :-D

    SvarSlet
  3. Tror vi er mange med de tanker....jeg er der ihvertfald også :-)

    Iøvrigt så er jeg glad for at jeg nu fandt frem til din blog (via anette´s blog). Skønt at vi kan dele tanker..(og frustrationer ikke mindst).... God weekend :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...